Vilken kurs?

Tänkte fixa en till kurs på Lagga i början av Mars innan jag far vidare mot Strömsholm. Frågan är nu.. Vad ska jag ha ? Hoppkurs, dressyrkurs, eller kanske någon träningstävling? Jag har ju en hel ideér. men vad skulle ni på lagga vilja ha, eller vad är det som ni saknar? jag är nämligen öppen för förslag.. Vill ni ha teori. eller vill ni kanske bara rent av rida?
 
Tänkte att jag skulle kunna höra lite önskemål och sen bestämma exakt hur kursen ska vara och vad den ska handla om efter det. Alla förslag och nya ideér mottages tacksamt! :)
Två bilder på fancy från igår!
 

Kommentarer
Postat av: ida

dressyr kurs eller nogon sorts kurs man lärs sig att knoppa, linda o.s.v :)

2014-01-07 @ 21:14:29
URL: http://idahsttokig.blogg.se
Postat av: Emmy

Dressyrkurs! Som Ida skrev, sen typ att rida och träna formen i böjda spår och på raka spår :) typ lite svårare övningar som t.ex. piaff (kanske inte det bästa men) framdelsvändningar, bakdelsvändningar, öpnna och sluta. Typ sånna saker iaf :)

2014-01-07 @ 22:12:21
Postat av: Emmy

Dressyrkurs! Som Ida skrev, sen typ att rida och träna formen i böjda spår och på raka spår :) typ lite svårare övningar som t.ex. piaff (kanske inte det bästa men) framdelsvändningar, bakdelsvändningar, öpnna och sluta. Typ sånna saker iaf :)

2014-01-07 @ 22:12:22
Postat av: Emmy

Dressyrkurs! Som Ida skrev, sen typ att rida och träna formen i böjda spår och på raka spår :) typ lite svårare övningar som t.ex. piaff (kanske inte det bästa men) framdelsvändningar, bakdelsvändningar, öpnna och sluta. Typ sånna saker iaf :)

2014-01-07 @ 22:12:22
Postat av: Inez

Hoppning :D

2014-01-08 @ 16:19:41
Postat av: Rutger

Programridning är väl bra? Där man får rida program en gång å sen pratar du med dom å sen får dom rida igen :)

2014-01-09 @ 21:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0