USEK utbildning och Hoppgrupperna!

Dagen började med USEK utbildningen. Jag höll ett pass med verksamhetsplanering. Tog lite längre tid än jag tänkt mig dock. Men vi fick till en bra termin iaf vilket var huvudsaken! :)
 
Sen åkte jag till Knutby och tog hand om Erikas häst Donna. Och sen var det hoppgrupperna som stog på schemat. Första gången för grupperna detta år. Hade 6 stycken i varje grupp. Fick se både ett och annat ovanliga språng under lektionerna. Beundrar verkligen ryttarnas balans och tycker det är så roligt att jag får undervisa detta elever med sån potential! Finns många som är riktigt duktiga!
 
Allt som allt gick det väldigt bra och mina elever var väldigt duktiga! Nu ska jag ladda ner en film och sitta och kolla på den och slappa! :)
 
Filmen som jag tänkte kolla på är Thor 2! Kollade på ettan häromdagen och tyckte den var väldigt bra! Typiskt mig att kolla på lite "overkliga" filmer eller serier!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0