Svar på frågor!

Fick förfrågan hur jag ska göra med Fancy när jag är borta på Strömsholm! Svaret är att hon kommer att stå! Hon kanske kommer att få löshoppas någon gång eller gå på promenad i skogen. Men hon ska inte bli riden.
 
För det första så har hon inte fått en ordentlig vila sen hon börjades rida in. Så då passar det perfekt att ta den då! Och för det andra vill jag inte riskera att komma tillbaka till en häst som inte längre är riden på mina villkor. Eller i värsta fall blivit förstörd så jag måste jobba tillbaks det jag byggt upp. Därför har jag och Eva bestämt att hon helt enkelt ska få vila! Sen kanske jag rider henne dom helger jag är hemma. sen kanske Erika bestämmer sig för att rida nån gång kanske, vilket såklart är okej. Men annars är jag väldigt noga med att ingen annan ska rida och jag hoppas det blir som vi har planerat för det bästa resultatet!
 
Angående hoppkursen på Lagga så kommer jag att ha dom! Jag kommer oftast vara hemma på helgerna vilket betyder att jag fortfarande kommer att kunna jobba! sen har jag försökt lägga alla hopptider på bra helger så att jag kan ha dom så ofta som möjligt. Tycker verkligen det är roligt med hoppkurserna, så jag missar helst så få gånger som möjligt! :)
 
Hoppas du fick bra svar! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: ida

yes det fick jag ;)

2014-01-01 @ 12:22:16
URL: http://idahsttokig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0