Ny hjälm!

På förmiddagen har jag varit i Slavsta. red ut med Maya och Lisa. Dom visade mig en hel del ridvägar ute så jag vet vart jag kan ta vägen då jag ska ta hand om henne i två veckor snart. Så nu kan jag några av slavstas ridturer och så kan jag typ alla deras stallrutiner och grejer. Alltid lite spännande att se hur olika stall har det. Deras rutiner var enkla och också väldigt bra!
 
Sen åkte jag till Sporren och prövade en hjälm som jag tidigare beställt i min storlek. den passade jätte bra. Så nu har jag köpt en ny hjälm! En one-k hjälm! :) På bilden under ser ni hur den ser ut. Passar väldigt bra till tävlingsoutfiten också! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jätte snygg hjälm! :)

2014-01-07 @ 14:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0