Måndag

Idag startade dagen med en tripp till Slavsta för att rida och fixa åt Dussan. Red ut på hackamoret idag. Ponnyn blev minst sagt pigg! Visste faktiskt inte att hon hade det pigga i sig, eller vet ju att hon är pigg, men inte pigg. ^^ Hon ville verkligen  galoppera på fort. Lät henne dock inte göra det då jag inte litar på underlaget och de jag minst av allt vill att hon ska halka och skada sig.. så hon fick hålla sig lite helt enkelt! Imorgon blir det nog ett ordentligt dressyrgenomkörare för lilla ponnyn! :)
 
Sen var jag på Hööks och köpte två nya ridbyxor. Ett par svarta och ett par marinblåa av samma modell. När man väl hittar nåt som passar så får man passa på!
 
Sen hade jag en privatlektion mitt på dagen och sen var det styrelsemöte på Lagga! :) 
 
Fancy fick en väldigt välförtjänt vila idag! Imorgon ska hon få jobba igen! :)
 
Ytterligare en bild på snygga Dussan! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0