Lördag

Bloggandet har blivit lite lidande senaste veckan av mitt schema, men så kan det bli ibland! Idag började dagen med att rida Fancy. Trode hon skulle vara pigg då hon stått i tre dagar. men hon var väldigt lydig! -pigg är hon ju alltid med bra framåtbjudning. men hon var otroligt lydig och vänster galoppen satt jätte fint! :)
 
Härligt att rida på lilla ponnyn igen. Imorgon ska hon få hoppa med Erika för mig!
 
Sen var jag på Sigtuna som vanligt och höll mina lektioiner och hade en privatlektion. Red också Homer idag! Båda mina ordinare grupper hade hoppning och privatlektionen var för en elevsom jag har på Torsdagar! :) Rolig dag! Nu laddar jag om för imorgon då det är både dressyr och en liten hoppkurs! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0