Lördag

Red Fancy i morse på lektion. En bra övning gjorde Fancy väldigt trevlig att rida. Otroligt sammarbetsvillig och en riktigt bra känsla. kändes som en "we´re back" känsla faktiskt! Vänster galoppen satt bra och hon var allmänt fin. Ngt bakom lodplan lite då och då.. men så mycket bättre än dom senaste träningarna! :)
 
Sen har jag jobbat på Sigtuna som vanligt. Dressyr med alla mina grupper. Måste säga att jag blir väldigt stolt när jag ser mina elever som är så duktiga. Har jobbat på Sigtuna nu i ett och ett halvt år. Och känner verkligen hur dom utvecklas och man känner verkligen att det är sin egen grupp. Samspelet mellan sina elever och sig själv är helt underbart. Man behöver egentligen bara tänka och börja säga en övning och allting bara klickar. För dom tänker som jag! Helt underbart att ha det så! :)
 
Sen nu på kvällen har det varit USEK-styrelse kurs i stallet. Massor med lekar och teambildning har det varit i stallet! Nu laddar vi om inför dag 2. Imorgon är det min tur att ha ett allvarligt pass med dom. Verksamhetsplanering och "planera, genomföra" står på schemat! Har sååå mycket som jag skulle vilja göra.. men jag har ju bara två timmar så får nog hålla mig till det.. ^^ Kul är det iallafall! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0