Fredag

Idag klec jag upp tidigt för att åka med transporten till Knutby. Erika och jag skulle nämligen åka till Lagga med Donna för att träna i ett ridhus. Lastningen gick väl sådär.. tog väl kanske 10-15min båda lastgångerna. Så det var väl okej, men det beror ju såklart på vad man jämnför med!
 
Väl i ridhuset var hon ganska duktig också. Vet inte om hon varit i ridhus någon gång.. men i vilket fall som helst så kollade hon lite hörnen, men skötte sig bra i övrigt. 
 
Nu ska jag alldeles strax åka till Gottröra, ha två elever och sen ska jag sitta på en unghäst för första gången. Spännande! Får se hur den reagerar! :)
 
Sen ikväll ska jag baka, för imorgon är USEK kurs på Lagga. Jag är en av ledarna på kursen och står för fikat! Ska bli väldigt roligt! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0