dagens

Pga vädret så blev lektionerna på gottröra inställda, så nu på eftermiddagen så red jag ut på Fancy. Eftersom vädret vart som de var och hagarna som dom är. Så hade hon inte varit ute.. Utan dom skulle in i ridhuset och få röra sig några timmar istället efter att jag ridit. Så jag satt upp på ett krutpaket som helst ville springa!
 
Red ut på en bra galoppväg och försökte trava.. det var ingen idé. Så när jag lät henne galoppera gick det i all världens fart. haha, snacka om pigg! Har alltid tyckt förrut att hon varit för lydig, men nej nu är hon mer som en normal häst. Fick tom ta i lite när jag skulle sakta av. men hon bockar iaf inte, vilket jag är tacksam över. Så det är för det mesta bara att hålla i sig och försöka stödja upp lite om hon tittar på nåt längs vägen.
 
Sen nu på kvällen har jag bakat.. Blev dock inte sådär jätte lyckat.. men alla är väl kanske vana vid det på Lagga nu? haha, så det gör säkert inget! ^^
 
Nu på kvällen har vi även planerat det sista inför USEK kursen imorgon och på Söndag. Tror det blir riktigt rolig faktiskt! Är jätte taggad! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0