Dagens "att göra"

Idag är det min lediga dag! Eller ja, jag har inget ridlärarjobb iaf! Idag ska jag börja med Dussan, sen ska jag rida Fancy också. Blir nog uteritt för Fancys del! 
 
Sen ska jag plugga.. har TRE foderstater att göra.. Fy, det ser jag verkligen inte framemot. men de måste göras.. och sen när jag kan det så är det förståss jätte bra! Tänkte faktiskt räkna ut på hästar som jag faktiskt känner för att bli lite mera motiverad!
 
sen ikväll ska jag till Agge för att gratta henne, då hon fyller år! (Agge är en granne och en av familjens närmsta vänner. Har även tränat för henne en hel del!) Mest hjälp av Agge har jag haft på Ally och Nixa! Och på båda hästarna har det blivit jättebra resultat! En fantastisk tränare!
 
Bild från en träning för Agge. Kan ha varit 2007 eller något liknande! Nu var det ett tag sen iaf! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0