Alla hästar avklarade!

Red dressyr på Dussan, både runt alla hagar (alltså inte på banan) och även på banan! Hon var väldigt fin och sammarbetsvillig både på och utanför banan. Övade på att ta tbx och öka och göra mycket tempoväxlingar i alla gångarter. Upplevde henne däremot ngt seg idag.. eller ja om jag jämför med igår så kanske allt räknas som segt.. haha! men allt som allt var hon väldigt duktig! 
 
Imorgon ska hennes medryttare Rebecka rida och så rider jag på Torsdag igen. Då ska jag nog rida ut igen!
 
Sen fick jag med mig Erika när jag skulle rida Fancy. Erika red Nancy och så red vi ut! Skrittade först lyckosten, sen red vi i hagen och jobbade ponnyerna lite! fancy var dock ganska dryg och inte alls sådär sammarbetsvillig som de senaste dagarna.. Men ja, hon var absolut inte hemsk heller.. så de fick vara okej där kände jag! :)
 
En bild från idag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0