3 hästar

Som ett tidigare inlägg redan har berättat så började jag dagen med att räkna foderstater. Får till allt förrutom att få rätt kvot när jag delat smrp och MJ. Jätte störande! Så ska skicka in dessa tänkte jag och sen skriva att jag inte förstår hur jag ska få till resten. Då ser min lärare iaf att jag försökt! ;)
 
Sen red jag ut med en grupp på Sigtuna! Hade en svart liten ponny som heter Illusion. Han var dock väldigt pigg, haha! Ser honom ofta som en jätte seg ponny på lektionerna.. Så det var nåt nytt! Sen red jag Queen, hästen jag ska ha på Svante träningarna i helgen. Blev ett dressyrpass på henne. Kände ju helt klart att jag fick tid att hitta henne lite bättre idag. Sist jag red henne så red jag ju på lektion, vilket gjorde att jag inte hade tid att riktigt känna efter. Så nu kunde jag verkligen känna efter och prova lite oliak saker för att få bästa resultat. Hon var väldigt fin. En häst som alltid är possitiv och är väldigt fin!
 
Sen åkte jag vidare till Lagga och red Fancy. Underbara Lisa var där också och var med när hennes mamma skulle rida! Så det blev väldigt mycket snack! Så skönt att få snacka lite skit ibland! ^^ Fancy var iaf lite sisådär idag. Eller rättare sagt, Fancy var ganska duktig. Men med lite bättre ridning så skulle det nog gå som jag vill! ;) Hon drog in sin nos lite mer än vanligt idag, men å andra sidan så lyssnade hon ganska bra. Så jag skyller på min ridning idag! För Fancy var helt okej! :D
 
En söt Queen på bilden!
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är underbar fina Fian :)

2014-01-22 @ 22:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0