- Uteritt

Efter att jag fixat lappar om en hoppträning för "hoppnybörjare" på Lagga så tog jag in Fancy i stora stallet och gjorde iordning henne för en lång uteritt. nu under vintermånaderna har det verkligen blivit för lite uteritter då det ibland har varit alldeles för halt eller helt enkelt väldigt bekvämt att rida inne. Så nu tog jag verkligen chansen att rida ut när jag hade mycket tid. Det regnade dock, men lite regn har man aldrig dött av. Så en lång och härlig uteritt blev det idag. tror Fancy uppskattade det lika mycket som jag. Bara att få galoppera på raka spår utan att behöva svänga efter 38m är ju så skönt! Här kan hon verkligen sträcka ut sig och bara få utlopp av sin energi. Välbehövligt och väldigt härligt! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0