- Strömsholm

Igår var jag hela dagen på Strömsholm. Idag åkte jag därifrån strax innan 13.00. Sen åkte jag direkt till Donna! Red henne, vilket gick ganska bra! Efter lite tragglande och flyttande för skänkeln och en ryttare som inte gav efter för en enda cm så började det sakta med säkert bli riktigt bra! Första gången jag känner jag jag faktiskt kan rida henne! 
 
Sen kom jag väl hem och hade ätit fram till 18-tiden. Därefter har jag badat och sen har jag gjort en hel foderstat! Gaaah, vi ska göra minst 4 st som läxa till den 28 Januari.. hehe, och jag är helt sämst på att räkna foderstater! Så nu har jag gjort en. (tog "bara" typ 2 timmar.) men efter några "ge upp försök" och "känna mig som ett hopplöst fall" så känner jag mig nu ganska duktig som faktiskt klarade de! Har skickat in foderstaten till min lärare för att hon ska kolla om jag är på rätt spår.. Lär ju bli galen om det är fel! 
 
Nu känner jag mig dötrött och sängen väntar! :)
 
Dagens lilla konversation med Erika! HAHA, kunde verkligen inte låta bli att skriva! Så typiskt mig! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0