Update

Igår var Homer super! Red dressyr i den ursköna dressyrsadeln och han var som sagt jätte fin.. En helt annan häst än dagen innan då jag bara tyckte han var allmänt stel och jobbig.. men ja, han var värd mycket pengar igår kan jag säga! :) 
 
Idag har jag tagit tag i att städa mitt rum och kollat på film! Alldeles snart ska jag iväg till Gottröra. Rida unghäst och hålla lektioner! Senare ska jag ta tag i att rida eller göra något med Fancy! Stackaren känner sig säkert mer eller mindre bortglömd efter en hel vecka då hon har stått! Så idag ska hon få komma ut igen och röra sig. :) 
 
Sen ska jag vidare till Uppsala och kolla på en racesafe säkerhetsväst. Jag måste införskaffa en till Strömsholm då vi säkerligen kommer att hoppa i terrängen och framförallt så rider vi ju ganska mycket unghäst där.. Så ja, lika bra att ha en! Håller tummarna för att de passar! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0