Två veckor går fort!

Idag har jag haft Homer i hela två veckor! Tiden går verkligen fort, kändes som om jag började rida honom igår. Känns så roligt när man verkligen ser utvecklingen. Skulloe vilja jobba med honom två veckor till! ^^ Idag blev det iaf ett dressyrpass. Höger galoppen satt verkligen! Vänstern var dock inte riktigt lika rund och fin.. men den kommer också så småningom. Är iaf sjukt nöjd att jag lyckats fått honom så lugn, rund och fin i galoppen också efter såhär kort tid! Nöta, nöta och nöta får man göra, men är sååå värt det! Känslan är verkligen obeskrivlig! :D
 
Förrutom att tagit hand om Homer så har jag jobbat på Sigtuna med en hel del elever. Roligt som vanligt! Roligast är nog alla dessa ungdomar som precis börjat rida hästen i form och som verkligen känner artt det funkar om man ger dom tips! Sånna skulle jag kunna ha lektioner för hela dagarna för alltså, så kul! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0