Två nollor!

Pay and jumpen med Homer gick som tåget! Han skötte sig till 100% på nästan allt och var lung och fin under hela dagen! Vi hoppade 70 och 80cm. Jag hoppade först 70, blev nollad utan några problem alls. Han hoppar ju verkligen allt man styr på och var inte tittig för nått inne på banan, skönt! Så nollad där då helt enkelt och är väldigt nöjd! 
 
Eftersom Homer skötte sig så bra så hoppade ägaren honom i 80cm och blev även hon nollad! Så duktiga! :) Sen fick Homer såklart massvis med kärlek bara för att han var så duktig! Första gången han är ute och tränar/tävlar, så resultatet var ju verkligen hur bra som helst! Vi har planerat in pay and jump den 15 Mars också.. Då blir det lite högre.. men sen får vi se om jag eller Amanda hoppar! :) I vilket fall som helst så åker jag med, för det är någor jag inte vill missa! :)
 
Bild från idag! På Torsdag börjar två hela veckor med ponnyn också då ägarana åker utomlands! :D<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0