Pay and jump

Dagen startas med pay and jump på Jälla. Homer och jag är som startnummer 10 och 22. Ska hoppa 70 & 80cm. Blir Homers första träning och tävling ute i annat ridhus. Ska bli spännande att se hur han reagerar! Vårat mål är att Homer ska behålla lugnet och komma runt banan! Kommer nog inte sätta lika mycket tryck i honom som i Onsdags utan tänka lite mer i lugnare banor för att inte få en för taggad ponny!
 
Håll tummarna för att jag sitter kvar och att vi kommer runt! Blir faktiskt min första hoppträning/tävling på privathäst och min 3 tävling i hoppning "ute". Så lite spännande är det helt klart! :) 
 
Erika ska med och hjälpa till lite så ska be henne filma så jag kan lägga ut sen! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0