I´m back

Den dåliga uppdateringen beror på att jag helt enkelt har haft annat för mig, men tänkte uppdatera er nu! I Torsdags var jag i Lagga på förmiddagen och hade en liten kick off kan man väl säga för några ungdomar tillsammans med Erika. Sen jobbade jag på Sigtuna hela eftermiddagen! 
 
I Fredags hade jag massa lektioner och på kvällen var de dressyrträning med Homer. Han var väldigt fin och jag kände verkligen att jag fick super bra tips som funkade! Så kul var det! :D Homer var nog lika nöjd som jag efter passet!
 
I Lördags jobbade jag på Sigtuna, red ut på Homer och sen på kvällen kom Julia! :D
 
Sen på Söndagen var det dressyrtävling på Lagga. sen red jag Homer, red efter direktionerna jag fick på Fredagens träning och han var helt super! Vi hade ett litet småsnack, eller kanske närmare bråk i några sekunder i mitten av passet.. men annars var han helt super. Även i galoppen! Fina ponny! :D sen på eftermiddagen hade jag hoppgrupperna på Lagga! Ja, en helt okej dag endå! :)
 
Nu är det Måndag! Jag har precis gjort en foderstat på mindre än 30min som faktiskt fungerar! Jag ska göra en till idag innanjag känner mig redo för provet imorgon! Senare idag ska jag rida Homer och hålla en hopp och en dressyrlektion på Sigtuna! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0