-dagarna

I Torsdags red jag ut på Homer tillsammans med en i samma stall. Mycket snack och vi red mest på galoppbanan och lät hästarna jobba lite lätt. Första gången jag rider ut tillsammans med någon på Homer. Så det var spännande och han skötte sig jättebra! Hade mina vanliga lektioner och dagen rullade på bra!
 
Idag (Fredag) Började jag med ett kort och intesivt dressyrpass på utebanan med Homer. Sen skrittade vi runt lite på vägar där jag visste att jag inte ridit på med honom. Lite töntig var han, men gick tillslut överallt utan att fjanta. Sen pkte jag vidare till Gottröra. Red unghästen. Travade på lina för första gången idag. Vilken han gjorde bra! Inga konstigheter alls! :)
 
Sen hade jag lektioner där och sist men inte minst åkte jag vidare till Lagga för att hålla hoppträningar. Duktiga elever och hästar, helt klart! :) Så nu spenderas resten av kvällen med mina fina föräldrar. Kollar just nu på fångarna på fortet och har en riktig familjekväll! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0