Uppdatering

Vet att det är kass uppdatering här bloggen.. Men har ganska mkt och göra och dessutom har jag begränsat med internet vilket gör att det blir mindre än vanligt.. Igår (måndag) red jag två dressyrpass.. Ett på Riedel, som för dagen var loj och inte riktigt med på noterna.. Och sen ett på IP som, som vanligt var fantastisk! Han började Ifs med att streta imot skänkeln och inte svara framåt, men efter att vi diskuterat lite jag och han så blev han som sagt helt awesome! :D 
 
idag började dagen ned ett hoppass för en blivande C-tränare. Jätte duktig och super kul var det. iP var som vanligt med på noterna och gjorde allt för att det skulle bli så bra som möjligt! I slutet av passet blick vi även öva på lite omhoppningssvängar. Askul! :D sen var det dressyrpass på Riedel. Han var framåt och fin idag. Plus till mina älskade stjärnhästen , kommer sakna dom sjukt mkt efter kursen.. Så ska verkligen njuta så länge det varar! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0