Ridpassen igår!

Precis som tidigare nämnt så red jag först min unghäst nere vid slottet. Red både på galoppbanan och Grand prix banan. Och Donne var super! :D pigg, framåt och allmänt fin! :D Sen red jag Riedel för Marianne på stallplanen! gick super och Riedel var fantastisk! Så nu är det klart att Riedel är min dressyrhäst i kursen, så kul! :D min lärare sa att Riedel tyckte om mig och jag fick en hel del beröm, så nåt måste jag gjort rätt! :) nu har jag två (tre om man räknar med unghästen) helt underbara hästar att rida här på Strömsholm! Så nu är jag mer än glad! :D 
Bjuder på en bild på alla unghästar ! Jag & min sötnos hittar ni längst till höger, såklart det minsta ekipaget! ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0