Bästaste!

 
Idag började dagen med ett hopp pass för Daniel med bästaste och finaste IP! Hoppade bana på kanske 110, och jäklar vad den lilla hästen kan hoppa. Helt underbart att veta att man kan lita på sin häst! :D helt förälskad i min hopphäst är jag! Han hoppar verkligen i alla lägen! :D<3   Sen har jag också fått byta dressyrhäst. fått prövat en häst som heter Riedel! Inte den vackraste hästen jag sett, men underbar att rida! Ngt seg men endå helt min typ! Lekte runt idag på stallplanen och gjorde några byten provade även att göra några byten i vart fjärde och gjorde även lite början till galopp piruett! Känner att jag kommer lära mig 1000 saker på dessa fina hästar här på kursen! :D nu hoppas jag att jag får ha kvar Riedel, imorgon kommer den slutgiltiga domen ! :D
 Bjuder såklart på två underbara bilder på bästa Independence! :D<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0