Lördag

Idag har det varit en riktigt bra dag! inez sov hos mig från igår til idag, vuilket var väldigt kul! Var alldeles för länge sen! Vi gick upp till stallet ganska tidigt och så red jag Fancy. Red på utebanan idag då jag red ut igår. och hon var så fin! Galoppfattningarna satt och ja, hon var allmänt fin! :) Skänkelvikningarna till höger sitter jätte fint, men till vänster går det lite trögare. Men vi jobbar på det! :)
 
Sen åkte jag till Sigtuna. Hade även Gabriellas lektioner idag, så jag hade 5 lektioner på rad, utan nån paus. Kan ju säga att det var minst sagt ansträngande! haha, jag som inte heller är van vd småbarn. Eller van är jag ju.. men jag måste ju påstå att jag är lite bättre med de som är lite äldre och har kommit lite längre i sin ridning. :) Men det är ju helt klart en stor utmaning att ha barn. Med sen tillkommer ju föräldrar, ovilliga ponnyer och en massa syskon som låter på lektaren som man måste överörsta.
 
Men men, måste endå säga att det var en lärorik dag! :D
 
Gammal bild på mig och finaste ponnyn Alicia! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0