Kullavreta

Fick rida både Lazur och Bocken på träning för Roggan Olsson idag. (dressyrtränare och domare!) Skitkul att rida Lazur! Igår när jag red honom var det första gången han blev riden på över tre månader. och idag skulle jag visa honom för Roggan då. Så den lektionen var ju inte överdrivet krävande. Utan vi hade fokus på att han skulle hitta takten och bara rulla på. :) Så det var väldigt kul, och Lazur var super!
 
Bocken var också super och vi började lite på öppna och hade fokus på att flytta för skänkeln, vilket den hästen behöver för att komma till nästa steg i utbildningen! :)
 
Jätte nöjd över mina hästar idag och det var verkligen roligt att jobba idag! :) Sen nu på kvällen åkte jag till Sigtuna på vägen hem och stannade till där. hade ett julshowsmöte och ja, det var allmänt trevligt! Nu är jag glad och trött! Imorgon blir det lite sovmorgonen. sen ska Fancy ridas, Macho ska ridas och två lektioner ska hållas! :)
 
Bild på knäppis Lazur! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0