Jälla

Nu har jag tid att skriva igen. Hade en fullspäckad dag både i Söndags och i Måndags. I Söndags då var det tävling på Jälla som gällde. Det var min första tävling som tävlingsledare och det gick faktiskt bättre än jag trode! :) Det var ingen anmärkning alls i överdomarrapporten och ja, det gick bra helt enkelt!
 
Den enda missen var felberäkning i tiden.. så vi blev tvugna att ha en timmes paus mellan två klasser. Det var dock bara två ryttare som red i den klassen före och efter pausen.. så det var kanske ingen big deal direkt. Men annars gick tävlingen väldigt smidigt och jag är nöjd över mitt och alla andras arbete under dagen! :)
 
Skulle lätt kunna göra det igen! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0