Hemma i Sverige

Nu är jag hemma i Sverige. Kom hem rum 23 tiden igår kväll. Blev sjuk häromdagen så nu har jag feber och är suuper hes och kan inte prata. Inte så bra för mitt jobb med andra ord! Rösten är ju typ det enda som man verkligen måste ha. jaja, är sjukskriven Onsdag och Torsdag. Sen på Fredag och Lördag är tanken att jag ska köra på som vanligt. Jag hatar attt vara sjuk!
 
igår på planet trode jag att jag skulle smälla av. Ont i huvudet, ont i halsen, frös 24/7 och ja. Det var hemskt! Sen när vi skulle landa fick jag lock för öronen. (mer än normalt vill säga) vilket gjorde asont och trode mitt huvud skulle sprängas. -.- Fy fan säger jag bara. Helt klart den värsta flygresan jag varit med om! 
 
Tack och lov att jag hade mina underbara vänner med mig som hjälpte mig med allt möjligt! :) Tack! :)<3
 
Jag har för övrigt haft en underbar vecka och allt har varit väldigt spontant, vilket var superskönt! Har lärt mig att släppa lite på kontrollen tror jag. Vilket är bra för mig, då jag oftast vill ha stenkoll på allt och alla. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0