Fullspäckad dag!

på morgonen var jag på Ackis för att kolla på min hörsel. Efter flygresan har jag nämligen haft ont i öronen, vilket inte är så där toppen. så idag var jag inne och kollade upp det. Så fick reda på att jag kommer att ha en aning nedsatt hörsel ett tag framöver. KUL! jaja, det blir ju bättre, och det är huvudsaken! :) Fick för övrigt vänta i 2,5 timmar för att få komma in. Inte okej!
 
Sen åkte jag vidare till Lagga. Där hjälpte Sofie mig med att fatta equipe lite bättre. Så jag kan lite inför lagtävlingen på Söndag! haha, vi får se hur det går helt enkelt! ^^
 
Sist men inte minst hade jag privatlektioner i Lagga. 3 timmar med 5 duktiga elever. Sista timmen hade jag bland annat en som inte galopperat på 6år och inte ridit seriöst på 3år. Så kul att se att hon faktiskt vågade galoppera några steg och var allmänt super duktig på att rida. jag blir faktiskt väldigt nöjd med sånna lektioner. Superkul att ha verkligen! :D  Nöjd över dagen! Nu kommer jag somna lycklig! :) Imorgon är det jobb på Sigtuna som väntar. blir nog hoppning för hela slanten! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0