Fredag

Sry för dålig uppdatering! men här kommer lite update iaf!
 
I fredags var jag på Sigtuna på dagen och var funktionär på en hopptävling som dom hade. Jätte roligt att dom har tävlingar sådär mitt på dagen! :D Det gick ivarjefall bra och det var väldigt trevligt! 
 
sen när det var klart så red jag ut en sväng på fancy. Red krokenrundan och hoppade massor med träd. Superkul tycker Fancy och jag! Så kul när man känner att hästen verkligen älskar det den gör, och har öronen spetsade framåt och hoppar allt! En riktig liten fälttävlanshäst kommer det där bli! Det känner jag på mig! :D
 
Sen höll jag två lektioner på kvällen med jätte duktiga elever som hoppade! Älskar att se elever så har "aha-upplevelser". Det bästa som finns! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0