Finaste ponnyn

Red ut på Fancy idag. Först prövade jag en massa sadlar, och när jag väl hittat en som satt bra. så fixade jag en massa med den. men sen när jag satt upp så insåg jag att den var helt fel. Så jag satt av och tog en westernsadel istället. westernsadlarna har ju endå ett jämnt tryck över hela ryggen och kan nästan inte sitta fel. Så jag red ut med westernsadel. Måste endå säga att det var ganska bekvämt, och Fancy såg ut att trivas i den! :)
 
red kroken rundan, och på galoppsträckan hade massa träd vält, så vi tog och hoppade lite skutt på vägen. Superbra! och Fancy var jätte duktig och hoppade allt väligt lydigt och duktigt! Dock så överhoppar hon ju lite. men vad gör det!? hon var så duktig! :)
 
Så nu lever jag lite på uteritten! Snart ska jag hålla lektion ! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0