Duktiga hästar!

Började dagen med att börja skriva på lite nomineringar som ska in. Ska försöka skriva något riktigt bra så dom som jag nominerar vinner! :) Det är ju en hel del jobb kan jag ju säga!
 
Sen gick jag upp till stallet och red Fancy & Macho. Fancy red jag på stubbåkern. Hon var väldigt duktig och väldigt pigg. Skulle velat att hon var lite coolare.. men man kan ju inte få allt. Hon var ivarjefall väldigt bärig och mjuk i kroppen och på stubben kan man ju verkligen få henne att baar rulla på i galoppen, så skönt och slippa trängas med väggarna i ridhuset! ^^
 
Sen red jag Macho på banan, mest för att känna igenom honom tills på Söndag. Han var super taggad och verkade älska livet, har nog inte suttit på Macho när han varit så pigg någongång! jaja, han var väldigt fin och vi fick till det riktigt bra tycker jag endå! Det endå som vi verkligen måste kämpa med är dessa halter som blir för hastiga och att han inte står helt stilla.. men men, Vi jobbar på det och håller tummarna tills på Söndag! Är riktigt taggad nu! :D
 
Skrapade fram denna ut arkivet som Inez gjort för några år sen! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0