Dåligt väder

Tänkte rida Fancy såhär på morgonen idag, men vädret är ju kasst då det regnar. Egentligen brukar jag inte bry mig om det regnar, utan jagh brukar vara pigg endå och trotsa vädret! men.. ska jobba kl 2 idag och jobba fram till 21.30.. Så känns väl som att det är dumt och bli blöt och kall redan på förmiddagen. Det värsta som finns är nämligen när man ska jobba i flera timmar i sträck och är blöt och kall. 
 
Så Fancy får nog helt enkelt stå idag. Det gör ju ingenting egentligen då jag kör varannan dag vila eller var tredje dag vila för henne. :) Så det funkar i systemet fortfarande! Det viktigaste är att hon inte står två dagar i rad.. för de vill jag inte. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0