Dagens stress!

att jag ens bloggar nu är jag förvånad över. Egentligen är jag jätte trött och bör sova.. men känner att jag måste skriva av mig om dagen först!
 
Gick upp vid 8 tiden för att ta in fancy och hålla lektion 9.30 på Lagga. lektionen var väldigt rolig måste jag säga! Det bästa som finns är att ha elever som är duktiga och rättar sig snabbt! :D Sen red jag fancy. Red i ridhuset idag tsm med en grupp på 3 st som skulle hoppa. Superbra träning då fancy blir lite stressad av andra hästar! I början sprang hon mest runt, men sen efter ett litet tag hittade hon sig själv och tuffade på riktigt bra! :) Ett stort pluss för henne där!
 
Sen kom Erika och julia till Lagga för att fixa med tävlingen. Vi fixade rosetter och allt som behövdes! :) Sen åkte jag vidare till Sigtuna. Där var eleverna glada som alltid och det gick bra! :) Full fart var det i stallet då det var ridläger, tävlingar och vanliga lektioner samtidigt! ja ni förstår ju att det var full fart! ^^
 
Sen nu på kvällen har jag varit på Jälla och skrivit ut startlistor och uppdaterat det sista inför morgondagen. Nu ska jag sova och kliva upp kl 06.45 imorgon! 07.30 ska jag vara på Jälla redo och klar! Det är faktiskt min första tävling som tävlingsledare så det är nog okej att vara lite nervös. ;) haha, jaja. Hoppas på det bästa! :)
 
bilden är från min härligaste vinst någonsin (tror jag) den ligger väldigt lika med vinsten vid DM iaf!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0