Både bra och dålig dag!

Idag vaknade jag ganska sent.. sen städade jag mitt rum och var sådär allmänt duktig. Vilket var skitjobbigt. ^^ Sen fick jag reda på att min ena ruta på bilen spruckit och gått helt sönder då pappa råkat klippa gräset och en sten kom under gräsklipparn och flög in i min ruta. hur lyckas man? jaja. kan ju lungt säga att min förmiddag var ganska kass..
 
Sen var jag i stallet. Började med att rida Fancy. hoppade lite på utebanan. hon var suuperduktig och ja. kan inte vara annat än nöjd. Hon hoppade utan att tveka och var allmänt bra. Kan inte annat än le när jag rider den hästen! :)
 
Sen var det två hopplektioner som stog på schemat och en privatlektion. Skulle egentligen ha två privatlektioner där på kvällen, men en av hästarna var inte helt ren. så det blev bara en. Ett stort pluss till unghästarna idag. Stickan och Calooha hoppade på en varsin hoppgrupp och var super bra dom också! :) blev speciellt överraskad av lilla Stickan som har blivit stor och hoppar så strålande! :)
 
Stickan på bilden! :)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Det har hänt så min pappas bil också, min gammel morfar gick med gräsröjare och så kom det en sten rakt i rutan, där min lillebror satt :(

2013-09-23 @ 15:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0