- Lördag

Idag mår jag ännu bättre än igår! Gick upp lite senare än planerat dock vilket inte var så bra då jag inte hann rida Fancy. -.- SURT! men men, imorgon då ska jag rida! Sen åkte jag upp till lagga iallafall och träffade lite folk och fixade lite smått. Sen vidare mot Sigtuna och jobba. Hoppning med båda grupperna. 6 i första gruppen och 9 i andra. Dom var super duktiga och jag är väldigt nöjd! :)
 
Älskar att ha duktiga elever och känna att en hopplektion bara flyyyter! Känner också för övrigt att jag utvecklas så otroligt mycket som hopplärare på det här året! För ett år sen när jag började på Sigtuna så ville jag helst inte ha hoppningarna alls. men nu känner jag att jag verkligen tycker det är kul, och jag har dessutom blivit mycket modigare med både höjd, fart osv fr¨n marken! Sjukt kul!
 
imorgon väntar 3 hopplektioner till men den här gången på Lagga! :) KUL! :)
 
Fina Casper får stå för bilden! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0