Tävling

Idag på tävlingen var Macho jätte duktig! I första klassen han vi inte rida fram alls nästan.. och endå gjorde han det så bra! okej, visst det blev en och annan miss, men allt som allt en väldigt felfri ritt med väldigt mycket 8or i galoppen. Vilket resulterade en 3 placering och 68,03%. Två laggaryttare på topp 3 också vilket såklart var extra kul! :D
 
Klass 2 blev det massor med strul för laget, men Macho presterade endå väldigt bra. Jag fick dock rida mera och verkligen kämpa för att f¨till ett bra program då hans framåtbjudning hade börjat dala. Fick nån stor miss i en halt, annars var det endå ganska bra och jag var nöjd efterråt. Domaren ville ha lite mer energi och steg dock. Vilket inte riktigt Macho har då han är född ridskolehäst. men han var endå duktig och vi fick 61,98% och blev en 9 plats (två utanför placering!)
 
Trots strul med laget så är jag jätte nöjd över Macho och jag kan inte sluta beundras av denna fina häst som gång efter gång levererar och ställer upp i alla lägen! Dessutom fick han ju springa ärevarv vilket han såklart tyckte var kul! :)<3
 
Bild från idag på fina Macho! :)
 
Tack till Erika & Julia som gjorde dagen möjlig! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0