Kul Söndag!

Dagen började med att jag var domare på debutantdressyren på Lagga. Duktiga ryttare och ponnyer gör ju dagen så kul! :D Sen var Erika där så jag tog tillfället till ackt och slängde upp henne på Fancy så jag fick se mitt hjärta hoppa lite gran. Vilket hon gjorde superfint! Hon hoppade en serie med studs och grejer i. vilket hon fixade jätte bra. Hon vill ju såklart smita imellanåt. men allt som allt var hon helt toppen! Stolt Sofia*
 
Sen hade jag mina vanliga hoppgrupper. De hade balansövning där de skulle släppa tyglarna och hoppa studs utan att hålla i sig. Det gjorde dom superbra och vi hade super roligt! :)
 
Mitt nästa måste är nu att jag och eriika ska pröva hoppa bakochfram. har precis pratat med erika i telefonen och vi har faktiskt en plan! Ni ska få se när nån av oss hoppar bakochfram. Så kul med utmaningar! Sånt gör att man känner att man faktiskt lever! :D 
 
Nu känner jag mig glad, lyssnar på hög musik och känner att livet leker! :) Tack alla för dagen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0