Jobb på G

Har precis haft privatlektion för gulliga Emmy & Smirre, vilket gick jätte bra! Man kan ju inte annat än älska den lilla ponnyn! :) Nu ska jg till Sigtuna och jobba fram till 22! Har först kandarträning och lite longerings-teori med ett ridläger. (Är min Lördagsgrupp som har läger!) Vilket jag tycker är askul, då dom är kloka och har massor med frågor och verkligen vill lära sig och bli bättre! :) Sen ska jag rida den söta privtponnyn "Homer" och hoppa lite med honom också och pröva hur han är på den biten. 
 
Sen ikväll har jag tre lektioner på rad istället för Naffe. Därför slutar jag lite senare än vanligt. Men vad gör det när man har världens bästa jobb!? 
 
Nu, Mot Sigtuna! :)
 
Bjuder på en bild på Smirres syster Windy som jag red när jag var yngre! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0