Insperation från Jens!

Igår hände det väl inte sådär ngt jätte spännande. Däremot hade vi insperationskväll med jens fredricson. Och ja, det kan man ju lungt säga var spännande. han tog upp mycket med mål och hur man mentalt tänker på tävling, eller iallafall hur HAN tänker. och jag kan inte motstå att tänka hur jag tänker när jag ska tävla. Haha, måste säga att jag tänker ganska likt! 
 
Han tog upp mycket med att han verkligen tänker att han är bäst och kan slå alla. man kan ju tänka lite att man blir ett stort ego.. men ja, det är det man behöver för att vinna. Om jag tror jag är dålig så kommer jag ju aldrig komma nånstans! Kände att även fast jag inte alls tävlar i hoppning eller ens är i närheten att vara lika duktig som honom så finns det likheter i hans och mitt tänk när vi är i tävlingssammanhang. Här är en video som han visade oss på föreläsningen, i början pratar han lite hur han tänker om Markus Enhing (stavning?), och tror det är viktigt att tänka så om alla sina konkurenter som man tycker är duktiga!  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0