Fancy

Red fancy med svanskappa för första gången idag. Sadeln åker ju fram och åt sidan och åt alla håll, därför tänkte Mia att jag kanske skulle pröva svanskappan. Men jag tycker fört det första att svanskappa är fruktansvärt fult och för det andra så sitter ju sadeln inte för fem öre och glider runt överallt så jag måste nog byta sadel iaf.. 
 
Idag hade jag iallafall mycket fokus på att flytta för skänkeln, Hon flyttar nästan klockrent för vänster, men när jag trycker på med höger vill hon mest bara springa och dryga sig.. Så ja, blandat med bra och dåligt resultat idag. Ett pluss för galoppen idag dock då hon fattade den fint och var allmänt rund! :)
 
Vi jobbar på vidare.. skulle ju vara bra om jag hann rida lite mera så hon utvecklas fortare. Men snart hoppas jag att dom går in i stallet på nätterna och då blir det ju betydligt lättare att hinna med! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0