- Onsdag

Idag åkte jag till Sigtuna för att jobba vid två tiden. därefter jobbade jag fram till ca kl 18. Höll två lektioner för två skolor och båda hade lite bomarbete. Min första grupp var jätte roliga då dom alltid ser fram emot att göra saker och frågar mer än gärna om dom undrar nåt. Kul! :D
 
sen åkte jag till stallet och red Fancy på en lektion. Eftersom dom bara var tre på den lektionen så passade det extra bra såklart och ja kunde be Eva om lite extra uppmärksamhet. :) Så det var såklart jätte bra och få lite upprepning på att ta upp hennes nos ytterligare, då den fortfarande kryper alldeles för lätt under lodplan. I övrigt var fancy jätte bra och gårdagens jobb verkar ha lönats sig då hon flyttade fint för höger idag utan att rusa iväg. Kul när man får ett kvitto på sitt jobb! :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0