-Full fart hela dagen

Idag har jag verkligen haft fullt upp! Klev upp 07.30 och började jobba på KV. Där släptte vi ut hästarna och sen kl 9 hade jag träning på Bocken för Paulo. Fick många bra tips som jag nu får träna på! :) Känner också att jag får mycket insperation från egna träningar till mina lektioner sådär. så det är ju såklart väldigt bra! Sen jobbade jag där fram till ca 11. Kl 12 var jag och red Mias fina häst Nelson. Han är ju ursöt och fin och rida och allt. den enda är ju att han har lite småtjafs för sig så det gäller att komma över tröskeln!
 
Sen red jag även lilla Rocky på ridskolan, och sist men inte minst Homer i privatstallet. Sen hade jag mina vanliga lektioner på ridskolan. Superkul. Dessutom var mina elever väldigt duktiga! Mina nybörjare börjar nu verkligen få koll på läget! Är en som bara ridit två gånger med idag och han galopperade runt som ingenting. Sååå kul! Dessutom var min sista grupp bara tre stycken, vilket såklart är super då jag verkligen hinner hjälpa alla så det blir bra! Jätte skoj! :)
 
Bild från KV! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0