- Dressyr på Fancy

Idag blev det dressyr i ridhuset. Vi kämpar på. det jag tycker är jobbigast för tillfället är att hon tror att hon vet bäst och bara gör utan att fråga. Hon väntar lite dåligt ibland och tar för mycket egna intiativ. Så passet idag gick åt att göra tusen övergångar mycket flytta för skänkeln och göra nya saker hela tiden. Om hon trode hon skulle till vänster, så svängde jag åt höger och vise versa. Det blev även en hel del "väggstopp". Jag måste säga att utan väggen skulle jag haft det jobbigt! haha, men hon var endå väldigt fin såklart! 
 
Men nu står hon ju inne vilket gör att hon kan ridas mera då hon är så pass pigg. Så imorgon tänker jag också rida eller göra något med henne. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0