Uppe i Lagga

Idag har jag fixat ett och annat som kurser..
 
Erika och jag kommer ha en hästhajk och så har jag planerat in hoppkurs i mellandagarna! Sen har jag faktiskt gjort ett kadriljprogram och även lyssnat på massa musik och försökt få lite insperation till julshowen. det allra svåraste är ju faktiskt att hitta på guldkorten i showerna och få en röd tråd igenom hela.. Jag ska spåna vidare och se om jag får en sån där "snilleblixt" haha! En sån skulle jag vilja ha nu!
 
Idag har jag iaf hållt en privatlektion för Sofia som går i min hoppgrupp på caisa. Vilket gick jätte bra och både häst och ryttare var duktiga! Sen var ju ute och gick med fancy. Tänkte först rida, men sen tyckte jag att hon faktiskt kunde förtjäna en liten skogspromenad efter hennes insatts igår på träningen! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0