träningen

Idag var det ju träning för Matts. Det var Fancys första träning vilket var lite spännande då det faktisklt är första utomstående personen som faktiskt säger vad den tycker om henne m.m. Det gick iaf jätte bra och jag är verkligen supernöjd. Han gav mig väldigt bra tips för att få takten att bli ngt lugnare och för att få henne att vila ngt på steget och lugna sig lite. 
 
Jag är possetivt överraskad och tycker att Matts var toppen att rida för! Och han verkade tycka Fancy var en fin häst, vilket alltid är kul! Dessutom sitter skänkelvikningen för båda skänklarna nu. Min hårdträning för höägerskänkeln har verkligen gett resultat! :)
 
Fina Fancy! Hon är så jäkla rolig att rida och jag fortsätter verkligen att förundras över hur possetiv hon är! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0