Träning och super fina hästar!

Idag var det träning för Roggan som gällde, jag red Tubbe och Lazur! Med Tubbe hade jag fokus på öppna i både trav och galopp och sen gjorde vi en och annan bakdelsvändning också. Tubbe var suuper duktig kan jag ju säga också och gjorde allting väldigt bra egentligen! Lazur var också super! Där gjorde vi mest lösgörande arbete i alla gångarter då han fortfarande är lite unghäst. Flyttade såklart ganska mycket för innerskänkeln på volten. :)
 
Sen kom Erika till Kv och red Tess medans jag longerade både Euron och Dametyt. Sen gick jag även ut med Abbe upp och ner för backarna. Slutade redan vid 4 då alla hästar var klara! Så då åkte jag och Erika vidare till Patrik & Bea. Sjöng lite singstar, åt chips och hade allmänt roligt! 
 
Super kul med sånna spontana grejer! :) Sen hann jag även rida Fancy på kvällen. Effektiv och härlig dag! I like it!
 
Bild från dagens singstar och "chipsstund"! ;) Tisdagar som denna borde man ha oftare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0