Torsdag

Började jobba vid 12 tiden, innan dess handlade jag fika till jobbet och tog även blodprov i Knivsta. Skönt att ha det gjort! Började rida Homer, han fick en välförtjänt uteritt idag på galoppbanan. Mest för att jag ville se hur han betedde sig.. och som jag trode från början var han super duktig. Lite tittig, men gick endå överallt och var ganska lyhörd. Han tyckte nog det var ganska skönt att sträcka ut sig också då han gjorde ett litet glädjeskutt en gång. haha, så söt!
 
Sen hade jag som vanligt lite skolelever och mina vanliga lektioner. hade även företagsridning innan skolan började. Det kommer nämligen företag som är där ibland och bokar in ridning. Jätte roligt då några var nybörjare och vissa inte. ;) Alltid kul att se hur folk reagerar sådär.. :)
 
aja, Torsdagen isig var ganska bra med mycket jobb! :) Fancy fick stå idag som ni kanske redan förstod! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0