Super fina hästar idag!

Min första häst jag red idag var Nelson (min kollegas häst.) Han var lite dryg i början i skritten, men blev sedan jätte possitiv och väldigt fin! Är väldigt stor skillnad sen första gången jag red honom. Är jätte kul att känna framstegen och vilket bra jobb hon lägger på honom! :)
 
Sen väntade Homer! Han har inte kunnat gått fullt ut dom två senaste dagarna då han haft tappsko, men idag var det fixat, och såklart hade han mycket energi. Men han var super när jag slutade så då red jag en sväng i skogen. Gjorde lite galopp-halt övning där. vilket han gjorde superfint! :D Duktiga älskade ponny! :)
 
Sen var det Fancy på tur. Prövade Caspers sadel idag, vilket jag inte kunde rida med länge då hon inte alls trivdes i den. Hon tog inte för sig lika mycket som hon brukar göra. Så sen prövade jag en annan sadel som Pontus tidigare haft. Den trivdes hon jätte bra med. och då var hon verkligen fin. Galoppkvalitén var super! :) Nöjd Fancy och Sofia efter passet! :D
 
Kan man bli sötare än Homer? haha, han är verkligen en gullig ponny!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0