Söndag

Idag var det hopptävling på Lagga på morgonen. Trots få funktionärer så fixade det sig väldigt bra och alla ryttare och hästar skötte sig väldigt bra!
 
Sen åkte jag vidare till Sigtuna och hjälpte till på en julshowsträning för att sedan åka till lagga igen och rida både Fancy och calooha. Fancy fick hoppa ett enstaka hinder bara för att känna att hon hittade avståndet bara. Vilket hon gjorde jätte bra. Dessutom tar hon stöd i bettet jätte fint fram till hinderna nu och har en fantastisk bjudning, vilket såklart gillas! :D
 
Sen prövade jag Calooha, första gången jag hoppar honom. Hoppade inte sådär jätte mycket, men det lilla jag hoppade gick bra. När det blir lite högre så blir han slarvig fram och river, men han har iaf en possitiv inställning vilket såklart är bra!
 
Sen skrittade Tova och Ida ut båda hästarna tillsammans medans jag gick med så fick hästarna bli avskrittade ute samtidigt som Ida och Tova fick lite uppskattning för att dom hjälper mig, samtidigt som jag fick en promenad. Tack så jätte mycket för all hjälp tjejer! Utan er så skulle jag inte hunnit!
 
 

Kommentarer
Postat av: Tova

Haha varågod!
Det är bara kul att hjälpa dig! Tack så himla mycket för dina autografer! Ska rama in dom när jag hittar en fin ram;):)

2013-11-17 @ 19:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0