Privatlektioner hela eftermiddagen

Snart ska jag åka till Gottröra och ha privatlektion för tre nya elever. sen efter det ska jag vidare till Slavsta där Lisa och Alva ska träna på deras söta ponnyer! :)
 
Såhär på förmiddagen har jag varit duktig och gått promenad med Nellie, och städat mitt rum! haha, okej kanske inte så effektiv.. Tänkte städa min bil både invändigt och utvändigt i veckan också.. kan kanske ta det nån annan gång innan Fredag! :) eller jag ska rättare sagt.. ;)
 
Fancy får en välförtjänt vila idag då hon var så fin igår! :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Min bild? Eller? Söt e hon iallafall ;)

Svar: japp, det är din bild! :D En av mina favoriter! :)
Sofia Andersson

2013-11-19 @ 13:21:43
URL: http://idahsttokig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0